Monday, September 19, 2011

I had a dream

- Hi Big Scamp, how are you ?

- Fine, thanks, but who's calling ? I don’t know this number.

- It's me, Irina !

- Hello Irina, how are things with you ?

- Well, not so good, I broke with Ron and am still recovering, maybe you can help. I'll let you know later. Anyhow, before that, I've heard that Portugal is facing some severe problems because of the huge confusion in Wood, as Ron calls it.

- Yes, unfortunately lots millions were stolen to us by one of the craziest guys in the world !

- By that Albert John Garden, right ?

- Yes, he is a terrible dictator.

- I know that. Ron told me that he is even worse that Keyz in Venezuela.

- No doubt about that, but at least that one is stealing other country not us. I wish Ron could spend one week salary's to buy the island so that we could get rid of all those savages. The situation is really messy.

- Oh my gosh, you can not use the forbidden word ! Changing subject, you know Big Scamp, I find the way Portuguese make love really strange ! I never got used to it.

- Don’t get it. What do you mean ?

- You know, the love making without foreplay, physical contact and all that.

- That’s not true ! Why on the earth do you say that ??

- Because it was always like that with Ron and me. He says that it is the Portuguese style. We were both in the room and during our so-called love making I was in bed staring at him while he was fine-tuning his hairdo, using my makeup things and testing my Intimissimi lingerie. You can not imagine how crazy he was with my g-strings. And this was it … our love making … the Portuguese way ..

- But … no contact at all ? no oral sex ?

- Nop, he always said that physical contact would tousle him and spoil his skin, but yes, we had some oral sex.

- Well, at least that. Tell me, was it good ?

- Not really, he asked to me to keep saying "Ron you're the best Ron you're the best Ron you're the best " repeatedly while he was in front of the mirror, his normal position by the way. In fact it was really verbal sex.

- And the after sex ?

- Again, he said that the Portuguese tradition was the man to run off for a couple of hours wearing his wife's g-strings. I always felt it strange, but so it was, I always respect traditions. Strangely, sometimes he returned with his hairdo and makeup a bit messy. Oopss, the forbidden word again ! Well, anyhow it was not bad at all. I took these occasions to make use of a battery toy that I have, if you know what I mean …

- (Glup, big glup)

- You know, Big Scamp, I long for a man with hair in his chest, not worried with his hairdo and my cosmetics. A man that touches me, embraces me, kisses me. A man that notes that I have tities. A miss a man inside of me. You see ? Can you imagine how I am ? How I am feeling ?

- (huge glup) Well … in Portugal we also do that … I can take care of that … help you to solve all those problems …

- Really ??? I would love that ! Do you mean it ?

- Yes, I can also mean it. With pleasure. In Portugal we also mean it, we are good with mean its.

- Don’t understand …

- Never mind, never mind. Your place or my place ? I just saw that the next flight to NY is about to take off. Diner tonight ? Breakfast tomorrow ? do you prefer to skip dinner ? I have a bunch of things to show you about Portuguese men. Maybe we'll need a couple of weeks closed in a room, sharing all kind of energies and fluids that you can think of.

- That's all that I wanted to hear from you, Big Scamp ! I need you so much, I know you are the man for me. I'm burning in desire. Call me when you arrive and please do fly fast. I'll pick you at the airport. Is that ok for you ?

- (…)

- Hello ? Hello ?

- (…)

- Are you there Big Scamp ?

- (…)

Eu já ia a correr para o aeroporto.


Depois tocou o despertador. Acordei, afinal era tudo mentira. O nosso Cristiano dá conta do recado e a namorada anda alegre e feliz. Fazem um casal munto lindo e vão ter muitos filhos.

Levantei-me e fui para a fábrica trabalhar.


20 comments:

Agostinho o Charmoso said...

Era só para mostrar que entendes inglês?

Malandrão said...

Quem é que não entende ?

Agostinho o Charmoso said...

Onde é que foste roubar isto? Está demasiado bom para ter sido escrito por ti.

Malandrão said...

Engraçadinho do carvalho ...

Agostinho o Charmoso said...

Tu só dizes isso porque eu sou bonito, rico, tenho uma namorada boazona, um mãe que fica linda de fato-de-treino cor-de-rosa. "Pense" que... és um invejoso!

Malandrão said...

É isso !!!!
O próximo post será a reportagem do casamento do Cristianinho daqui a uns anos, em jeito de comparação com o da filha do Ecclestone que tanta confusão fez ao Francis.
Aposto o tomate esquerdo como o casamento do Cristianinho vai ser uma coisinha discreta, por comparação com o da outra miúda.

Francis said...

Big Scamp, i love you.

Make me a child.

Malandrão said...

Do u mean it ?

Francis said...

only if you broxemi.

Malandrão said...

U mean it if she broxiu
Sounds fair.

Agostinho o Charmoso said...

Claro pá, discreta e ali em Alcochete que é para o Francis poder subir a um banco e com os binóculos mirar, atrás do muro, o casamento do Cristianinho.

Será que verte uma lágrima?

Francis said...

2.

Agostinho o Charmoso said...

Eh mãos largas... vê lá se não debilitas o teu organismo, pá. Ter azia e chorar ao mesmo tempo é muito esforço.

Malandrão said...

Em Alcochete ? o casamento do puto que o CR comprou vai ser na academia do sporting ?

Malandrão said...

Ainda não vi bem o puto. De que marca será ? Channel ? Prada ? Louis Vuitton ?

Agostinho o Charmoso said...

Claro pá é em Alchochete se o baptizado foi lá, o casamento também vai ser! Depois o gajo passa a Vasco da Gama num descapotável (óbvio que a ponte será fechada só para ele passar)enquanto os gajos no rio nos seus barquinhos lhe mandam arroz e desejam felicidades. Muito lindo, sim senhor.

Acho que é Giorgio Armani... Os gajos têm uma ligação e tal. Não sei se já ouviste dizer, mas diz que o puto é feito em pele genuína.

Malandrão said...

Só podia, né ? e tem diamantes incrustados ?

Agostinho o Charmoso said...

Vou-te confessar uma coisa, eu também gostava de ter um filho em pele genuína. É. Mas tenho de assumir as minhas limitações, não tenho gabarito para isso. Ou o mando fazer em napa (e ainda fica caro) ou de retalhos.

Tem sim! E o Jorge Armando ainda deu dois diamantes extra, que é para o caso daqueles caírem a D. Dolores dá um pontinho e aquilo fica como novo!

Eu, por acaso, gostava de saber se o CR já mandou fazer um clone do puto, dá sempre jeito ter uma cópia de segurança. Aposto que a filha do não sei das quantas não tem disso!

Malandrão said...

Sim, mas não te esqueças que o não sei quantos tem mau gosto, é exibicionista e gosta de mostrar os milhões, ou seja, é o oposto do nosso CR 7.

Ontem o nosso CR 7 e o nosso Mourinho, dois rapazes modestos e muito parecidos, levaram na cabaça. Foi um dois em um. Vai buscar ..

Não sei se sabes isto. Quando o menino do Francis jogava em Inglaterra, os jornais ingleses, que são terríveis nesse aspecto, descobriram a casa onde o tipo nasceu, na Madeira. Era, por assim dizer, uma casa modesta e em mau estado.
O que é que fez o Alberto João ? reparou a casa ? conferiu-lhe alguma dignidade ? nop, demoliu-a. Acabaram-se as fotos da casa onde o CR 7 nasceu. Já não há casa.

Agostinho o Charmoso said...

Muito modestos, tenho de dar a mão à palmatória. Realmente tenho sido vil sem motivo.

Pior é o Nani. Vê bem, foi lagarto, pirou-se pra Inglaterra, o clube e o treinador estão aborrecidos com ele e o gajo todo o santo dia a chorar nos jornais. Ainda se tivesse jeito era como o outro, mas assim é imperdoável qualquer dia manda publicar uma cópia do saldo bancário e depois diz que não foi ele só para gerar polémica e falarem dele mais um bocado. Devia de aprender com o CR 7 a ser mais humilde e ser menos exibicionista.

Mas isso é compreensível. Se queres acabar com um mal é acabar com ele pela raiz! Não que o moço tenha vergonha das suas humildes origens, só que apanharam a casa num mau ângulo e o moço ficou sentido. Nessa altura ele ficou tão afectado que durante cinco dias não deu entrevistas, diz-se que estava a recuperar o equilíbrio psicológico.