Monday, November 07, 2011

Riff Fucking Raff...Bon Scott


Ya see it on television every day
Hear it on the radio
It ain't humid but it sure is hot
Down in Mexico
Boss man tryin' to tell me
Beginnin' of the end
Sayin' it'll bend me
Too late my friend

Riff raff
It's good for a laugh
Riff raff
Go on and laugh yourself in half

Now I'm the kinda guy that keeps his big mouth shut
It don't bother me
Somebody kickin' me when I'm up
Leave me in misery
I never shot nobody
Don't ever carry a gun
I ain't done nothin' wrong
I'm just havin' fun

Riff raff
It's good for a laugh
Riff raff
Go on and laugh yourself in half

8 comments:

Irritadinha said...

E o "Shook me all night long"?

Francis said...

nada dessa merda, isso é o nabo do boné....ac/dc era com este gajo....bon scott, a partir daí uma banda banal.

Irritadinha said...

Também o viste ao vivo em beto? :)

Francis said...

não, com muita pena minha, morreu quando eu tinha 15 anos...nunca tibe tive essa oportunidade....mas nunca vi ac/dc ao vivo, pois quando eles cá vieram a primeira vez já vinham com esse paneleiro do boné...na versão original nunca...compara, e depois fala comigo.

Irritadinha said...

Aos 15 ainda ouvias Mozart e era um menino certinho ahahahhaah

Combinado, primo.

Francis said...

achas tu, sabes lá o que eu fazia, quando tu nem eras ainda um projecto de criança...nem sonhas.

Irritadinha said...

É isso tens razão.

Francis said...

ahahahahahahahahahahahahahah